Hocam abime söyledim, mesaj attı kıza "ben burağın dayısıyım bir daha rahatsız edersen savcılığa vericem" diye. Kız korkup "tamam yaptıklarım için özür diliyorum.rahatsız etmem bir daha . seviyorum sadece." yazmış, rahatladım ya.
Teşekkürler ilgilenen arkadaşlara..