Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu gidişle 3 hafta geçer zaten, sen de kendi ürününü alırsın
haklısınız ya peki geçmişte posta ile hiç telefon gönderen oldumu bilen varmı