Asil siz sansa bakin ki, benim daha once calistigim firmanin veri tabanina ulasmaya calisiyorsunuz siz, acik bir sekilde burada dolayli yoldan bana bir zarar vermeye calisiyorsunuz.
Ben bunu anlamiyacakmiyim zannediyorsunuz, burada kurumsal bir firmanin database'ini nasil isterseniziniz buraz w.arez forum mu zannediyorsun!! Hele ki benim hazirladigim benim calistigim firmanin database verisini scriptini aramak artniyetsizce mi ?
Siz 150 sitenin database bire bire satıyorsunuz Botextra ile. Siz bu arkadaşa 1 sitenin veritabanını istiyor diye "1" suç işliyor diyorsanız, siz 150 tane ayrı ayrı kişinin hakkını yiyerek "150" suç işliyorsunuz!
Ayıp...