Bizim yazığımız şey ve açıklaması yukarıdadır. arkadaşımızın https://www.r10.net/sikayetim-var/972...es-bilsin.html bu konudaki şikayetimden dolayı beyefendinin etekleri tutuştuğu aşikardır. yönetici arkadaşlardan şu baltalayıcı ve saldırgan yorumlarından dolayı arkadaşı cezalandırmasını talep ediyorum.