google çatır çatır indexliyor, hiç acımadanda ilk 500 e bile sokmuyor. yandex bence daha mantıklı indexlemesi geç ama hakettiği yeri veriyor. zaten google ın gözünü para bürümüş. bazen arama yaptığımda bakıyorumda tamamiyle anlamsız berbat siteleri başa almış, buda beni adwordse yönlendirmeye yeter. ama eskiden 1 adwordse tıklardım şimdi ise tüm adwords reklamlarına tıklıyorum nedeni ise google ın reklamlarda bile yani adwords sisteminde ufak kurnazlıklara gitmesidir.
Yinede *********** google için ne desek boş, buradaki birkaç kişi yaşasın google diyecek.
Yandex evet desteklemek gerek diyorsun doğru da diyorsun da hocam, sitemapi vereli 1 hafta oldu hala inceliyor google çatır çatır indexleme yaparken yandexde hala incelemede diyor. Yani Yandex in yolu uzun hemde baya uzun gibi görünüyor.