Konu
Bu oranlar ve kazançlar normal mi?
10-03-2013, 07:35:28
#1
IsaSARI
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar,
Kişisel sayfamın Mart (şu ana kadar) ve Şubat oranlarını aşağıya ekliyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce normal mi, yoksa daha iyi olabilir mi? İnceleyip görüşlerinizi yazabilirseniz, sevinirim.