Merhaba arkadaşlar,
Kişisel sayfamın Mart (şu ana kadar) ve Şubat oranlarını aşağıya ekliyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce normal mi, yoksa daha iyi olabilir mi? İnceleyip görüşlerinizi yazabilirseniz, sevinirim.