GooGDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence bunun tek sebebi rep olaylari eger rep sistemi devrede olsa idi sirf yuksek rep almak icin konuya cok kullanici ragbet gosterirdi. veya paylasimlarda rep icin de olsa yardim eden kisiler oluyordu rep sisteminin kalkmasi bana gore yanlislik tekrar aktif edilmesini oneriyorum bu sekilde paylasim ve yardimlar artacaktir.
2010 senesinde rep vardı, üsteki ve alttaki yorumlari çok dikkatli okurmusun.

R10 eskiden de vardı şimdi de var.

Ögrencide burdan 3 kuruş kazanıyor normal bir vatandaşta burdan ekmek yiyor.