Konu
R10.NET e yorum yapalım !
09-03-2013, 16:23:45
#17
akmaster_91
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yetmiyor ki adam konu açmış durumumuz vahim
50milyon gösterim yapıyoruz sunucular kilit.
Hemen yorumumu yapıyorum o zaman