GooGDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence bunun tek sebebi rep olaylari eger rep sistemi devrede olsa idi sirf yuksek rep almak icin konuya cok kullanici ragbet gosterirdi. veya paylasimlarda rep icin de olsa yardim eden kisiler oluyordu rep sisteminin kalkmasi bana gore yanlislik tekrar aktif edilmesini oneriyorum bu sekilde paylasim ve yardimlar artacaktir.
Madem öyle tekrar aktif ediyorum
akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten r10 da saatlerimi geçiyorum yetmiyormu
Yetmiyor ki adam konu açmış durumumuz vahim 50milyon gösterim yapıyoruz sunucular kilit.