bence bunun tek sebebi rep olaylari eger rep sistemi devrede olsa idi sirf yuksek rep almak icin konuya cok kullanici ragbet gosterirdi. veya paylasimlarda rep icin de olsa yardim eden kisiler oluyordu rep sisteminin kalkmasi bana gore yanlislik tekrar aktif edilmesini oneriyorum bu sekilde paylasim ve yardimlar artacaktir.