hocam aman diyim.. ben yedim o kazığı siz yemeyin. telefonunuz dolandırıcıların eline geçmiş.. hediye ücretsiz siz sadece kargoyu ödeyin diyorlar gönderdikleri eleman kesinlikle kargocu değil. sözde 20 lira kargo ücreti alıyorlar. içinde ne olduğu belli olmayan paketi bırakıp gidiyorlar.. hatta evde olmayanları tespit edip komşusuna rica ediyorlar alması için.. ondan parayı da alıyorlar.. halbuki evde olmayan komşunun haberi bile yok.. AYIK OLUN!!!