bence amaçlardan birisi ve en önemlisi adwordse yönlendirmek.
benim takip ettiğim sektörde yılların devleri alt üst oldu ve birkaç tane tk uzantılı yeni açılmış ve içeriğinde aptalca şeyler bulunan ve ziyaretçiye hiçbir şey vermeyen siteler ilk sıralara yükseldi.

peki yıllarca emek verilmiş ve üzerinde titizlikle durulmuş olan o büyük siteler bu sistem karşısında ne yapacak?

ya adwords ile onların tepesine çıkacak ya da yok olacak!

herkes gayet açık ve net bir şekilde görüyor ki kalitesiz ve içeriksiz bir çok siteler ilk sıralara yerleşmiş bu böyle devam ederse ne olacak?Elbette google arama motorunu kullananlar kalitesiz sonuçlarla karşılaştıkça googledan soğuyacak, üstüne bir de yandex kendini iyice geliştirirse herkes yandexe kayar, biz de bundan kurtulmuş oluruz.

kısacası google kendi sonunu hazırlıyor.