Konu
R10.NET e yorum yapalım !
09-03-2013, 12:49:06
#12
bLaCkReaLiSt
Misafir
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerde yorumlar
kimse ilgilenmiyor konuyu bari hortlatalımda belki gören olurda hayrına yıldız verir
zamaninda 1-2 yazmışti şimdi ise kimse yazmaz, hersey para olmuş paylaşım 0.