Sonuç olarak kardeşim kız istemediği sürece evlilik zor kız gereken kişileri karşısına aldıgı takdirde birşey olmaz, kız isterse o ayrı konu. He olduda şiddet vs gösterdiler o zaman gider cumhuriyet baş savcılığına özgürlüğünü ksıtlama veya şiddet vs gibi durumları göstererek gereken işlemleri yapar. Bu konuya şahsi fikrim ise bence daha yaşının verdiği duygularla hareket ediyorsun sende o arkadaşda. Bu yaşda bence bu his ve duygular sağlıklı olan duygular değil. Senin kendi sorumluluklarını yerine getirmen daha öncelikli diye düşünüyorum çünkü daha bu aşk meşkle olayları çok çıkıcaktır.