duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
basitlik her zaman iyidir. ben hala onarcadeyi tercih ediyorum.
Sağolun tavsiyeniz için şuan da Napius ağırlık basıyor kafam da.

Başka tavsiyesi olan var mı ?