XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evren abi ne yazıkki aynı durumu yaşamaktayım ve google amcaya çok çok sevgilerimi gönderiyorum gece yarısından beri.
Sözlerime şu şarkının tercüman olacağını düşünerek sizlere sunuyorum


http://youtu.be/XxCCERGh0oQ
kayip yuzde kac?