Merhaba,
Kısa süre içerisinde bilgisayarımı formatlamayı düşünüyorum. Formattan sonra hangi antivirüs/internet security kullanmamı önerirsiniz?

Trojan, keylogger, iframe vs hepsine karşı en iyi koruyabilen program şu anda hangisi? Kaspersky kullanıyorum ama lisansım yok, gerekirse alabilirim tabi.

Ücretli veya ücretsiz, kullanıp memnun olduğunuz bilgisayarlarımızı en iyi koruyan antivirüs sizce nedir?

Teşekkürler.