FR2TEAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıldı şu anda laptopa geçtim o yüzden resim alamayacağım ama çok ısrar ederseniz alırım hatta serverinfo felanda çektim hala kapanmadı ayrıca ponguda buldum.
Sadece pongu rica edeyim?