FR2TEAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır yanlış anladınız demek istediğim güzel olmuş sistem ama şu otopack ve giriş teki guard yazısı çıkması haricinde ekstra hile koruması göremedim ?
Girip hile açabildiniz mi öncelikle onu sorayım? Extra bir şey görmezsiniz çünkü her şey oyun exesine gömülüdür ve tek process dan çalışır.

oto pack ve girişteki guard yazısı dışında bir görsel koyacak yer yok zaten. Her şey arkada tıkır tıkır çalışıyor siz rahat olun.

iki tasarımda müşterime aittir yani tamamen onun zevkidir yani o beğeniyorsa gerisi beni pek ilgilendirmiyor.