slash işaretleriyle ilgili bir sorun olduğunu düşünmüyorum.siz bir vps alın bence 15-20 liralık ve xampp veya appserv ile bir kurun daha iyi performans alırsınız
Bende slash'dan olduğunu sanmıyorum, çünkü paylaşanlar genelde slash koyup paylaşıyor + onuda denemiştim. vps ilede denedim değişen birşey olmuyor, daha doğrusu ben bu fastdownload'a pek inanamıyorum varsada böyle birşey 60 sn'yi 50 sn olarak yapar diye düşünüyorum buda gözle görünen birşey değil. Ama yAyAmAz'ın dediği mantıklı 1gbit'li vps kiralayıpta deniyeceğim.