Ben çift almanızı öneririm. Ama bakımı 1 taneye göre azıcık daha zordur.
Aldığınızda da 1.5 aylık ise 3 ay olmuş. Konuşmaya başlama zamanı gelmiş. Siz birazcık acele ediyor olabilirsiniz. Bıkmayın onu konuşturmak için uğraşın. Muhabbet kuşlarından iyi anlayan varsa onada danışırsanız iyi olur.
Bıkmadıysamda gitgide ilgim azaldı gibi ve kuş beni çok sıkmaya başladı. Bıraktığımda direk kafama konuyor ya da omzuma falan rahat bırakmıyor beni