İstersen kendini daha fazla hırpalama
Bende zamanında senin gibi cengir cengir çekiştim herkesle dediler ki ;
" sanane kardeşim 10 liraya yaptırırım bende ona logo derim "
" NEE ? 50 TL mi ne diyon kardeş sen dolandırıcımısın ? "
" Herkes 10 lira ya yapıyor sen 50 herhalde bizi kazıklıcan ? "
" Logomu ? :S oda ne ya ona paramı verilir vallaha zoruma gidiyor asla vermem ben "
Tepkiler bunlar.Bırakın kim neye ne diyorsa desin.İş yaptırcak olan logonun ne anlama gelen ve bilgisi olan müşteriler gelsin az gelsin uz gelsin belkide gelmesin ama biz logonun anlamını bilen ciddi grafikerler olarak kalalım
Harcama kendini bu uyarılarla, mesleğinden tiksinirsin artık.
gökhan ben kimseyle çekişmiyorum bloğum da yazılar paylaşıyorum bazılarını da r10 na ekliyorum.Sıkıntını iyi anlıyorum şunu sormak istiyorum sana şuan ki durumdan şikayet etmek mi yoksa onu fırsata çevirmek mi isterdin?