Cizdiğiniz 1 noktanın bile telif hakkı vardır. Internette herşey bedava veya sahipsiz(anonim) gibi lanse edildiği için bu şekilde düşünmeniz çok normal.
Karikatür çizen kişilerde telif hakkı sahibi olabilirler. Telif sahibinin kendine ait olan bir şeyi istediği yerde paylaşma hakkı vardır.
Eğer kültür bakanlığından telif almışlarsa(ki kesin alınmıştır) sitenizin ekran görüntüsünü noterden çektirip üzerinize gelebilirler...
İlgi ve bilgilendirmeniz için teşekkürler.