ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanmıyorum ama en üzücü nokta Türklere ait arama motoru olmaması
Hocam olsa da destekleyecek bir kurum yok. Yani yandex'in ne kadar para harcadığını az çok görüyorsunuz. Bizim arama motorumuzun pastadan belli bir pay alabilmesi için yandex'den bile daha fazla para harcaması şart.