Konu
Fuzinnes'e teşekkür.
04-03-2013, 21:01:53
#3
sio
Senin ekmeğini az yemediğim ağabey. Ekmek yediğim kaba pislemem kabul edersen şayet yine abi kardeşiz.
Saygılar.