2.kez uyarı geldi ondan bi danışmak istedim.

Valla blog sitem var. Herhangi bir spam falan kasmıyorum sürekli yazılar yazıyorum. 2 adsense kodu bulunuyor sitemde. Getiri oluyor mu derseniz aham şaham değil