Ben sabah kahvaltım pek iyi değil bir adet patatesli poğaça yiyorum. Öğlen ekmeksiz ev yemeği yiyorum akşam da zaten evdeyim yine ekmeksiz yiyorum pilav yememeye çalışıyorum arada az yiyorum. 2 günde bir spora gitmeye çalışıyorum. Yarım saat hızlı koşu- yavaş yürüyüş tarzında yürüyorum. 1 saatte ağırlık hareketlerinde takılıp yarım saatte yüzüp çıkıyorum. Kola vs zaten yok. Bu şekilde haftada 1,5 kilo verebiliyorum. Sizce burada hatalı bişey var mı? Kilom 70 hedef 62,63 Boy : 1,66.