Hayata farklı açılardan bakmak gerek, evet parası olan gününü gün eden insanlar var bu hayatta,
Ben onlardan birisi olmak ister miydim ? İsterdim gelecek kaygısı olmayan orda akşam burda sabah takılmak isterdim, ama öyle değil,
O halde hayatınızı hayat kalitenizin en üst düzeyinde yaşamaya bakın, ben öyle yapıyorum açıkcası,
2 hayat tipi var önünde,
Çalışıp yiyip içmiyip 10 yıl sonra araba ev almak, yada kazandığını harcayıp bugününü düşünmek.Ben 2. durumu yapıyorum, olay para değil, bazen cebinde az bir parada olsa çıkıp bir mekanda oturup saatlerce eğlenebilirsin, önemli olan çevrendeki kişiler.
Anı yaşamaya bakmalı, gerekirse sizin düşüncelerinize ters geldiğinde ailenize, arkdaşlarınıza ters çıkın, yaşamak istediğiniz hayatı yaşayın,
Para mı istiyorsunuz ? Kazanmak için birşeyler yapın o halde, oturup param yok derseniz ömrünüz boyunca olmaz.
Para kazanmak kolay değil, insanlar kazanmak için karakterlerini, kişiliklerini satıyorlar,
Siz para için ne karakterinizden nede kişiliğinizden ödün verin, varsın paranız olmasın ama kişiliğiniz olsun.