GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlıkla biraz alakanız varsa şunu bana bir anlatın.
İngilizce Öğretmenliği kazandım da parasızlıktan okuyamadım üniversitede.
Biri bana babam'ın hislerini açıklasın lütfen ?
baban hariç hepimiz suçluyuz hocam.

"Hiç toplu taşıma aracına binmediğini söyleyen Ajda Pekkan, metrobüse binmeyi çok merak ettiğini söyledi."

Neyse, haydi hep birlikte şükredelim. " Şükürler olsun ki yaşıyoruz, nefes alıyoruz, nasıl olsa gelip geçici dünya eğer yeteri kadar dindar olursak cennet ile ödüllendirileceğiz. "