Aynı durum benimde kafamı kurcalıyor yaşım 19 ama bu yaşta ihtiyarladım artık sıkıldım hayattan lise 2. sınıf terk sebebi ise para tabi eskiden de çalışıyordum okurken de çevremdeki akrabalarım biz sürekli çalışıyoruz babam yıllardır çalışmış hertürlü iş yapmış ama kazanamamış arkadaş yokk olmuyor 2 kere battık haa batmadan once çok mu iyiydi hayır anca karnımızı doyuruyorduk şuan ise memur iyi kötü borçları ödeyerek karnımızı anca doyuruyoruz.dayımla beraber pcp işine girdik daha dorusu onun yanında çalıştım dükkana baktım beraber başladığımız dayımın arkadaşları vardı 2 kişi onlarda bizden sonra girdi pvc işine şuan 1 inin fabrikası var diğeri ise 2 dükkana çıkardı adam mercedes amg ile geziyor.
ama bize olmadı hiç olmadı artık hayata çok isyanım var ne yapsak ne etsek olmuyor yaklaşık 1 yıldır da işsizim seyyar satıcılık falan yaptım ama gel gör onada izin yok 4 aydır falan hiçbirşey yapmıyorum parasız pulsuz yeyip içip yatıyorum.çevremde görüştüğüm çocukluk arkadaşlarım hepsi zengin ha çalışmış mı hayır,çoğu ankaralı tarla zengini,artık onlarlada görüşemiyorum kötü oluyorum onlar oyle ben boyle piskolojim bozuluyor.bazı arkadaşlar demiş cenazeye git falan bunların onemi yok bence keşke ölsek de kurtulsak yani bıktım artık böyle giderse ne olacak ilerisini düşünemiyorum sanırım bu arkadaşın durumuda buna benzer.