Bu nasıl bakış açısıdır hocam allah aşkına, senin durumun var konuşuyorsun iyi güzelde adam çalışmaya müsait değilse ne olacak, parası olsun diye dilenecek mi? Devlet ne iş yapıyor vatandaşına sahip çıkmayacak mı? Allah öyle bi acı veriyor ki hocam o para dediğin şey acıyı geçirmesinden ziyafe hafifletmiyor bile.
(yanlış anlaşılmasın maddi durumum allaha şükür düzgün)
Devletin Sosyal Yardımlaşma Vakıfları Zaten Aradaki Kalmış Çalışamayan İnsanlara Bakıyor...
Benim Demek İstediğim Gelmiş 25-30 Yaşına Bu Yaşa Kadar Kalas Gibi Gezip Çalışmayan Kişileredir... Allah Her Zaman Çalışana Veriyor... O Yüzden Çalışmayan Bu Kişilere Ne Allah Verir Ne de Devlet Verir...
...