her bir yoruma ayrı ayrı teşekkür ediyorum ama asıl bahsetmek istediğim şey parası olan insanlara özendiğim değil benim asıl sorunum birşeyler yapmaya çalışıyorken yaptığımız hiç bir şeyde yukarı çıkamamak aksine dibe batmaktır ben hayatta çok zorluklar gördüm beni tanımadığınız için bilemezsiniz , zenginlerin hayatına özenen biri olarak yorumlamışşınız hayır kardeşim kimsenin parası pulu umrumda değil benim derdim bende birşeyler yapma peşindeyim bir çok şey denedim oturduğum yerden para gelsin beni bulsun demedim ki çocukluğumdan beri çalışıyorum simit de sattım ayakkabıda boyadım ama bir taşın üstüne bir taş koyamadım soruyorum bu kadar uraş verirken neden hala borç batağından çıkamıyorum. araba alıyorum ertesi gün cayır cayır yanıyor 5-6 milyar borçlanıyorum o 5-6 milyarı olmayan araba için senelerce çalışıp ödüyor yeni bir araba alıyorum 1 ay sonra kaza yapıyorum. dükkan kuruyorum muhasebeci beyanneme vs bildirmiyor 5-6 mılyar vergi borcu geliyor taksitlendirip onları ödüyorum ne demek istediğimi anlıyormusunuz ? bir insan bir araba alıp 24 saat geçmeden o araba gözlerinin önünde yanar mı ya ? arkadaş demiş birini toprağa ellerinle koy , koydum arkadaşım çok cenazeye katıldım çok toprak attım nasıl bir duygudur bilirim. şükretmesini her zaman bilirim dini inancım tamdır allaha şükürler olsun aç değilim açıkta değilim yediğim yemeği bulamıyan bir sürü insan vardır. benim derdim birilerine özenmek değil yada şükretmesini bilmemek değil benim derdim bunca uğraş verirken neden herşeyimiz olumsuz gidiyor neden bir mal sahibi olamıyor üstüne borçlanıyorum. bi arkadaş ta okudun mu diyor çabaladın mı diyor kalkıp hayatımın özetini anlatmıcam burda fakat ilk mesajda yazdığım mesajla zenginlerin hayatına özenen bir ergen modunda yaklaşıyorsunuz konuya olay bu değil ne demek istediğimi sanırım son 2 mesajımda yeterince anlatmışımdır bu konuyu açmamdaki amaç ve bu konuya attığım mesajlarda tek düşüncem sadece ama sadece derdimi dökebilmektir realde bunları anlatıcak insanlar olmadığından buraya yazıyorum bir nebzede olsa rahatlıyorum sizlerde olumlu/olumsuz farketmez öneri yada düşüncelerinizi sölüyorsunuz bende bunları okuyor ve benim göremediğim şeyleri tespit edersem dikkate alıyorum ve hayatımda uygulamaya sokuyorum okuyan yorum atan öneride bulunan herkeze teşekkür ediyorum