alkimoberon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlara bakınca belki güzel olmuş diyebilirim ama ben bunu göremedim, iphonedan girdim siteye, herşey üst üste görünüyor. Mobil versiyon durumu eksik geldi bana
Yorumunuz için teşekkür ederim..

Tabletlere ve mobil'e özel tasarım yapıldı fakat telefonların ekranları biraz daha ufak olduğu için üst menüde sorun oluyor. Sitedeki işlerde genelde Flash Banner'lar olduğu için iphone ve ipad ile bunlar görüntülenemez. Yazılanları okumak içinse iphone dik tutulup okunabiliyor.