Aylar öncesinden borcum vardı Ttnet ve türk telekoma. Çok çok acil para ihtiyacım vardı kendisi yardımcı olmuştu. Bende sitesine editörlük yapacaktım ve 10 adet kadar makale teslim etmişim ancak diğer makaleleri unutmuşum ben teslim ettim sanıyordum etmemişim. Kendisi ücret iadesi istemişti ve bende yapacağımın sözünü vermiştim ve ücret iadesini yaptım. Sadece unutkanlığımın bedelini onu bekleterek mağdur ettim, kendisinden özür diledim ve tekrar diliyorum ek olarak; teşekkürüm var beni uyarıp ödemesini geri talep ettiği için çünkü biz insanız öteki tarafa kul hakkı, borç harç ile çıkmak olmaz. Hakkını helal ederse çok mutlu olurum.

@fuzinnes Murat ağabey teşekkürler.