Hocam sanırsam siz zengin insanların yaşantısına hayatına özeniyorsunuz neden bizde yok diye yakınıyorsun.

Bazı insanların babası çalışır. Zenginlik babadan gelir.

Bazı insanlar aklını kullanır zenginliği aklı sayesinde elde eder. Peki hocam sen aklını kullanabildin mi okulda derslerine en iyi şekilde çalıştın mı ? Okuyup iyi bir meslek edinebildin mi ?

Başkalarına imrenmek yerine sende o seviyelere gelebilmek için ne yapman gerektiğini düşünmen gerekiyor.

İş adamlarının hayatlarını araştır çoğu sıfırdan başlayarak belli ceremeler çektiler şimdi o çektikleri sıkıntıların sefasını sürüyorlar. Önce cefa ondan sonra sefa...

Sana tavsiyem bırak başkalarının hayatını yaşadığın hayattan zevk almaya bak yoksa hayat daha acımasız gelebilir.

Bu arada şüküretmek güzel birşeydir.