toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR lokasyon mevcut. Siteden Sipariş gecin paket secip üye adınızı bana ö.m atınız.
Radius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaştınız sanırım, hayırlı olsun.

Yurtdışı üzerinden almayı düşünüyordun geçen de, fikrin değişmiş
Çok lag oluyormuş dostum.Bende önceden abd kullandım biliyorum.Hemde cok yavaş.