TR lokasyon mevcut. Siteden Sipariş gecin paket secip üye adınızı bana ö.m atınız.
Anlaştınız sanırım, hayırlı olsun.
Yurtdışı üzerinden almayı düşünüyordun geçen de, fikrin değişmiş
Çok lag oluyormuş dostum.Bende önceden abd kullandım biliyorum.Hemde cok yavaş.