Teşekkür ettim ancak dün hayal kırıklığına uğradım.
Ekran kapağı ile kasanın buluştuğu "menteşeler" kırılmış. Kasayı açmışlar temizlemişler sanırım o esnada menteşeler zorlanmış ve çatlamış.