emek + ucuzcular yuzunden ben o hizmeti biraktim. konularimdan gorebilirsin. 16 tl ye pahali diyenlerden sona 1000 tl verseler yine ilgilenmem artik. istediğiniz ozellikleri 0 dan yazdirip bunu ucuza (?) yaptiramazsiniz. 0 dan script yazdir daha iyi...