yav abi adam ahireti DÜŞÜNEMİYOR DÜŞÜNEMİYOR. Ben de düşünemiyorum kısaca. bir ton soru işareti oluşuyor insanların kafasında. Tuzu kuru olan ahiret ahiret diyor. Adalet niye gec geliyor. Q7 ye binen adam da belki iyi bir insan o da cennete gidecek ? Hem dünyada istediğini alacak hem cenette 2 taraftan tatmin olacak. Konu sahibi abimiz de diyo ki ben niye 2 tarafta da hakkımı alamıyor tatmin olamıyorum.
Birincisi tuzumuz kuru değil. BMW binmiyoruz Q7 binmiyoruz. İkincisi adalet diye sorguladığınız şey kadere imansızlık olur. Allah (celle celaluhu) veriyorsa verir verdiğine de vermediğine de şükretmek lazım. Rabbimize sen bana neden vermiyorsun Ali Ağaoğluna veriyorsun denilmez. Kafire bile milyarca dolar nasip eden Rabbimiz bizlere de verecektir tabi ki rızkımız kadar. Şu konuyada gelebiliriz. Evet haklısınız adam belki Q7 binse daha iyi biri olacak. O zaman dua edeceğiz çalışacağız. Allahu Teala limonda satsanız size Q7 nasip eder. Yeter ki rızkınızı önündeki engelleri kaldırmaya çalışın. Biz herşeyi doğrumu yapıyoruz. Hayır tabi ki. Sadece yapmaya çalışıyoruz. Kimisi için fakirlik kimisi içinde zenginlik hayırlıdır. Belki biri fakir olunca isyan edecek o yüzden zenginlik iyidir. Bazısına da zenginlik iyi değildir azar onada fakirlik iyi gelir. Kimseye lafım yoktur. Sadece bizim olmayanlara değil elimizdeki olanlara bakalım. Şükredelim. Edemesekte çalışalım. Dediğim gibi kimseye lafım yoktur. Alıntı yapılmamasını rica ederim. Hayırlı günler.