HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşla alakalı değil benim bu düşüncelerim değişmez merak etme. Şuan zengin olamamam ilerde de zengin olamayacağım anlamına gelmez. Kafayı kullanırsam olurum önemli olan şey, hic emek sarfetmeden zengin olan insanlar. onlar neden öyle diye düşünüyorum. işin ucunda aclıktan ölecek kadar fakir olup göcmek var bu dünyadan.
Birincisi, benim mesajım size değil konuyu açan arkadaş içindi.

İkincisi, şayet size sormuş olsam dahi bu soruyu, sorumun cevabı değil sizin anlattıklarınız...