Her zaman senden üstünlere değil altındakilere bakacaksın. Eliniz ayağınız gözünüz kulağınız herşeyiniz tam mı ? bu yeter. Şuan ölseniz ahirette neden Q7 almadın değil (Kıyamette, herkes ömrünü ve gençliğini nerede geçirdiğinden, malını nereden kazanıp nereye harcadığından ve ilmi ile amel edip etmediğinden sorguya çekilecektir.) [Tirmizi]
(Beş şeyden önce beş şeyin kıymetini bil! İhtiyarlıktan önce gençliğin, hastalıktan önce sağlığın, meşguliyetten önce boş vaktin, fakirlikten önce zenginliğin ve ölümden önce hayatın kıymetini bil!) [Ebu Nuaym]
(Müminin her işi, hayırdır. Nimete şükreder, hayra kavuşur. Belaya uğrayınca da, sabreder, yine hayra kavuşur.) [Müslim]
yav abi adam ahireti DÜŞÜNEMİYOR DÜŞÜNEMİYOR. Ben de düşünemiyorum kısaca. bir ton soru işareti oluşuyor insanların kafasında. Tuzu kuru olan ahiret ahiret diyor. Adalet niye gec geliyor. Q7 ye binen adam da belki iyi bir insan o da cennete gidecek ? Hem dünyada istediğini alacak hem cenette 2 taraftan tatmin olacak. Konu sahibi abimiz de diyo ki ben niye 2 tarafta da hakkımı alamıyor tatmin olamıyorum.