ahmtbrk katılıyorum ve bir kaç şey daha söylemek istiyorum herşeyin başı çalışmaktır hocam buna inanın.
En tanındık kişiden örnek vermek istiyorum "Acun Ilıcalı" bu adamın vikipedia veya başka kaynaklardan hayatını okuyabilirsiniz. Çulsuz fakirin biriydi adam çalışıp çabalayıp buralara kadar geldi . şuan türkiyenin zenginleri arasında . Buradaki çalışmak bir işte uzun saatlerce çalışmak anlamında değil umarım anlamışsınızdır ..