araba muhabbeti de hükümetin cahiller için uydurduğu bir şey. bankadan isteyen çoğu kişi kredi çekebiliyor. kim bu milleti bankaların kucağına hoplattı? her yer araba da %90ı krediyle alınmış. Millet 10 15 yılını bankalara ipotek altına aldırmış. Kimse de ses çıkarmadı. Para öyle sanıldığı gibi iç piyasada dönmüyor. Gidiyosun kipadan alışveriş yapıyorsun. O karlar nereye gidiyor? Doğrudan ülke kaynakları dışarıya akmıyor mu? şubat ayında açıklanan rakamlara göre millet neden zarar etti de bankalar dehşet derecede kar elde ettiler? ayrıca milleti aç bırakıp bankalara borçlandırıyorlar, bir de çıkıp zorlamı bankadan kredi veriyorlar diyorlar. azıcık çıkın da etrafı dolaşın ha o sizin zengin mahallelerinizde değil.
ayrıca şu sitedeki yazıyı ve diğer makaleleri okumanızı tavsiye ederim.
http://www.bankalarveorumcekler.com/...ebi--faiz.html