slm arkadaşlar engelilere destek olalım unutmayınki onlar sizin gibi vefakar insanların gücü olmadan ayağa kalkamazlar
ben de bir görme engelliyim şükürler olsun hepden değil ama bu engelim doğrultusunda ne türlü sıkıntılar çekiyorum sizlere anlatamam onlara destek olalım arkadaşlar unutmayın atacağınız her sms 5 tl bağış demektir ben de mesaj attım sizlerde mesaj atın arkadaşlar
Destek yazıp 5633 e gönderelim
bu arada konu dışı : sözü geçmişken yeni açtığım web sitemde bana her ne konuda olursa olsun yardımlarını esirgemeyen arkadaşlarıma buradan herkesin huzurunda teşekkürlerimi sunuyorum çok saolun
herkese iyi günler diliyorum