Merhabalar bugün bilgisayarım felç oldu. Olay şu arkadaşlar masaüstünde "A" adında bir klasör var ve ona giriyorum girdikten sonra bilgisayar onu hemen .exe dosyası yapıyor ve klasörü otomatik siliyor... Bilgisayarda bulunan önemli evraklarım bu şekilde kayboldu daha fazla klasör sildirmeden bunları Flashıma atmak istiyorum fakat tüm klasörleri atamıyorum.Gereksiz klasörleri ayıklayıp flasha sadece önemli dosyalarımı almak istiyorum...
Dosyaların bu şekilde ayarını bozan nedir acaba? Ve önemli belgelerimi ayıklayıp nasıl flasha atacağım?