Araba size çıktı herşey bitti tabi benzinin 5 tl olduğu ülkede yaşıyoruz ve bu araç benzini vakum gibi çeker arabada evinizde anca süs diye yatar çoğu zaman ayrıca diyelimki benzin aldınız e bunun vergisi yıllık enaz 7 bin tl gel sen asgari ücretle yada memur maaşıyla öde bakalım ahh şu hayaller bitiriyor insanı