Araba size çıktı herşey bitti tabi

benzinin 5 tl olduğu ülkede yaşıyoruz ve bu araç benzini vakum gibi çeker arabada evinizde anca süs diye yatar çoğu zaman

ayrıca diyelimki benzin aldınız e bunun vergisi yıllık enaz 7 bin tl

gel sen asgari ücretle yada memur maaşıyla öde bakalım

ahh şu hayaller bitiriyor insanı