Yalvarıyorum artık şu araç sayısıyla ekonomiyi kıyaslamayın.

http://tr.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cl...%C4%B1_listesi

Senelerdir aynı muhabbet.

Para olayına gelince. Kötü durumda olduğumuza inanmıyorum. Ben de maaşımın 1/3'ünü krediye ödüyorum arabam için ama memnunum gayet. Araba da bir birikim benim için. 2/3'lük kısımla haydi haydi geçinebiliyorum.

Yani bankalara olan borçlar alım gücünü sınırlıyor olabilir fakat, faizler çıkıldığında ortada 'alınan bir ürün' var. Yani bu da ekonomiye bir katkıdır.