cem yılmazın son gösterimi Fundamentals izleyenler bilir . Ortalarına doğru üstat dokunmatik ekran şakalarına başlamıştı ve orada çok büyük bir detay vardı ve esprisini hem espri olarak anladım hemde büyük bir ders olarak . yanlış hatırlamıyorsam üstat şöyle bir cümle kurmuştu .
"Bizim ülkemizde insanlar g*tune alacak donu olmaz ama son model telefon gelirse hemen koşar gider onu alır , alamazsa kalpten gider . Diyelim telefon xx1 son modeli aldı 10 dakika sonra zaten yenisi çıkıyor xx2 , baba noolurr bana onu al " gibisinden bir geyik yapmıştı . Ülkemizin insanları çok yanlış yaşıyor çokk . Asılda bu teknoloji merakı değil . En çok kullanılan alet telefon olduğundan dolayı böyle oluyor . Herkeste ayrı bir hava atma meraklısı .
he başka bir şey daha var tabiki de ; Üretmek ve Tüketmek ..
biz Üreticilikten çok Tüketiciyiz .
Tüketmeye gelince herkes hucum eder.
Üretmeye gelince ; oy buram ağrıyor , öf şimdimi yapacam , ya kim onla uğraşacak , öf neyse biri yapar biz alırız .
gibisinden laflar.
Tabi bir de yanlış bilinçlenme , yanlış yaşam tarzı , gereksiz her şeyi eve almak vs .vs.
daha çok şey yazardım da emin olun şunları bile düzeltsek nerelerde olur ülkemiz düşünemiyorum ....