TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para olmaz olur mu ya? Şu sokakların haline bakıyorumda bundan 10 yıl önce ile kıyaslanamaz bile. Araba koyacak yer bulamıyorum. Artık bir çok ailede 3 tane televizyon, 2 tane araba, 1 adet ev, yazlık... Eskiden nerede ya mümkün mü? Artık ilköğretimde ki çocukların elinde akıllı telefonlar. Yeme içme konusunda bu fark yine ortaya çıkıyor. Önceden yaptığımız kahvaltılar ile şimdikini kıyaslıyorum. Çok şükür yok yok. Artık tereyağ, bal, kaymak standart haline geldi. Önceden ekmeğe yağ yada salça sürüp yerdik. Balmış, zeytinmiş, sucukmuş, sosismiş nerede...

Ben kendi gözlemlerimi paylaştım sadece. Heryerde durum aynı olmayabilir. Genelleme yapmıyorum.

Ayrıca kendi iş yaptığım sektörde oldukça paralı müşteriler. Üstelik eğlence sektöründen bahsediyorum. İnsanların eğlenmeleri için ne kadar paralar harcadığını görüyorumda gerçekten çok şaşırıyorum.
Evet katılıyorum. Çok doğru söylediniz.

İnsanoğlu mala ve paraya açtır. O arzu hiçbir zaman bitmez.
Başımı sokacak bir arabam olsun dersin, araba alırsın. Daha sonra daha iyi işe girersin veya daha çok para kazanmaya başladığını düşün, buna orantılı olarak çevrendeki insanların maddi gücü artar, harcadığın para artar. Daha kaliteli bir çevrede bakarasın etrafındaki insanlar bmw'ye biniyor sende istersin.
Sonra biraz daha çıtayı yükseltirsin, daha da zengin olmak istersin. Bunun sonu yok.