Para olmaz olur mu ya? Şu sokakların haline bakıyorumda bundan 10 yıl önce ile kıyaslanamaz bile. Araba koyacak yer bulamıyorum. Artık bir çok ailede 3 tane televizyon, 2 tane araba, 1 adet ev, yazlık... Eskiden nerede ya mümkün mü? Artık ilköğretimde ki çocukların elinde akıllı telefonlar. Yeme içme konusunda bu fark yine ortaya çıkıyor. Önceden yaptığımız kahvaltılar ile şimdikini kıyaslıyorum. Çok şükür yok yok. Artık tereyağ, bal, kaymak standart haline geldi. Önceden ekmeğe yağ yada salça sürüp yerdik. Balmış, zeytinmiş, sucukmuş, sosismiş nerede...
Ben kendi gözlemlerimi paylaştım sadece. Heryerde durum aynı olmayabilir. Genelleme yapmıyorum.
Ayrıca kendi iş yaptığım sektörde oldukça paralı müşteriler. Üstelik eğlence sektöründen bahsediyorum. İnsanların eğlenmeleri için ne kadar paralar harcadığını görüyorumda gerçekten çok şaşırıyorum.